معاون وزیر راه و شهرسازی:

فروش بلیط چارتری هواپیما در ایام اربعین ممنوع است 

هادیانفر با تاکید بر اینکه ۳ هزار پرواز برای اربعین درنظر گرفته‌ شده است، از ممنوعیت فروش بلیط چارتری هواپیما در ایام اربعین خبر داد.
کد خبر: ۶۸۱۲۵۳
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۱ - 29July 2024

به گزارش خبرنگار جامعه دفاع‌پرس، «سید کمال هادیانفر» معاون وزیر راه با بیان اینکه طبق پیش‌بینی‌ها حدود ۴ میلیون و ۶۰۰ هزار زائر از ایران در مراسم اربعین حسینی حضور پیدا خواهند کرد، اظهار داشت: طبق نظرسنجی صورت گرفته ۶۳ درصد از زائرین برای حضور در مرز‌ها از  خودرو‌های شخصی استفاده خواهند کرد؛ همچنین ۲۶ درصد از زائرین از ناوگان عمومی استفاده می‌کنند. 

فروش بلیط چارتری هواپیما در ایام اربعین ممنوع است 

وی با تاکید بر اینکه باید روز شمار زائرین از ابتدای ماه صفر بسیار جدی گرفته شود، گفت: هشت هزار و ۸۰۰ دستگاه اتوبوس برای یک راه نیاز داریم؛ همچنین در پیک حضور زائران چهار هزار و ۸۷۰ دستگاه اتوبوس نیاز داریم. 

هادیانفر خاطرنشان کرد: پیشنهاد می‌کنیم یک سهمیه ۶۰ لیتری بنزین برای خودرو‌های شخصی اختصاص داده شود. 

معاون وزیر راه درباره جابجایی زائران به صورت هوایی اظهار داشت: برای جایجابی زائرین از مشهد به ایلام، آبادان، اهواز و کرمانشاه سه کشور خارجی اعلام کمک کردند. 

وی درباره نرخ کرایه اتوبوس‌ها گفت: ما افزایش ۳۰ درصدی کرایه را پیشنهاد دادهایم، این افزایش موجب  استقبال بیشتر رانندگان خواهد شد. 

معاون وزیر راه با تاکید بر اینکه ۳ هزار پرواز برای اربعین مدنظر قرار گرفته‌ است گفت:  فروش بلیط چارتری هواپیما در ایام اربعین ممنون است. 

هادیانفر ضمن توصیه به زائران خاطرنشان کرد: از زائرین اربعین درخواست دارم مدیریت سفر را رعایت کنند و  بلیط رفت و برگشت را خریداری کنند. 

انتهای پیام/۲۴۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار